مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-14اجتماعي

معبد آناهیتا قابلیت جذب سالانه 150 هزار گردشگر را دارد 


به گفته مدیر پایگاه ملی معبد آناهیتا، این محوطه تاریخی قابلیت این را دارد که سالانه 150 هزار گردشگر از آن بازدید داشته باشند.

  - ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیر پایگاه ملی معبد آناهیتا، این محوطه تاریخی قابلیت این را دارد که سالانه 150 هزار گردشگر از آن بازدید داشته باشند.

  مرتضی گراوند در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر لزوم ساماندهی محوطه تاریخی معبد آناهیتا، اظهارکرد: این اثر تاریخی اهمیت زیادی دارد و رسیدگی به آن می تواند تحول مهمی در بحث گردشگری کرمانشاه ایجاد کند.

وی افزود: معبد آناهیتا این ظرفیت را دارد که سالانه 140 تا 150 هزار گردشگر را جذب کند، این درحالیست که در حال حاضر سالانه فقط حدود 20 هزار نفر از این مجموعه بازدید می کنند.

مدیرپایگاه ملی معبد آناهیتا با تاکید براینکه برخی اقدامات می تواند به جذب گردشگران به این مجموعه کمک کند، گفت: یکی از این برنامه ها راه اندازی موزه باستان شناسی معبد است که بخشی از تجهیزات آن را خریداری کرده ایم، اما برای تکمیل آن به اعتبار نیاز داریم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات ضروری برای معبد آناهیتا، انجام کاوش های باستان شناسی است، لذا پیشنهاد اولیه ما اختصاص حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای فصل اول بود که متاسفانه این اعتبار امسال تامین نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معبد آناهیتا قابلیت جذب سالانه 150 هزار گردشگر را دارد 

معبد آناهیتا قابلیت جذب سالانه 150 هزار گردشگر را دارد